02 October 2009

HappyMid-AutumnFestival \^.^/

UKM各处都有举办大大小小的中秋晚会
那天很给面子的走了好远好远的路去到Kolej rahim kajai
怎知那里只摆了几档
没有东西可以填饱肚子的
不过我得了抽奖游戏
哈哈
之前就信心满满
因为我拿到的号码跟no.matrik一样
当我跟男生讲“我一定会得奖的
他们还说“你看,现在的女生几有信心
得到的是一个杯子
让我想到歆予姐姐
因为她很喜欢杯
那个杯子我打算拿来种棵小盆栽
放在桌上
因为觉得电脑辐射真的有点受不了
害得脸上的豆豆渐渐多了

那晚也去了佛光的人间音缘舞台表演
唱歌跳舞都还不错
黎升铭哦!
还有FRIENDZ哦!
最后每人手上拿盏灯
跟着师傅念了祈福词
惭愧感恩大愿心
人要懂得惭愧才会懂得感恩



6 comments:

  1. ei ei..when i become jie jie liao??
    haha...
    i hv the same idea v u too...plan to buy a small cactus to reduce the redioactive...


    ‘惭愧感恩大愿心’...good to hv it in our heart...^^

    ReplyDelete
  2. radiaoactive will cause "bean" ?? plant can reduce radioactive ?

    ReplyDelete
  3. haha..i plan to plug some in my uni compound..mayb a hibiscus?? hahaha...

    anonymous: don't u know that??

    ReplyDelete
  4. dun blame the laptop when u din have healthy life style... lol... still remember vividly, u was so confident in ur face during form3. say din use facial foam also have a fair and smooth skin.. XD

    ReplyDelete
  5. haha..u r so kind n eng to plant at ur uni compound too o....@@

    ReplyDelete
  6. i really dun no ...haha .....

    ReplyDelete